برچسب :: تاکتیک عیدانه خودروسازان برای فروش

تاکتیک عیدانه خودروسازان برای فروش




دو خودروساز بزرگ کشور در ایام عید سعید فطر روش‌های متنوعی را برای فروش محصولات زیر 40 میلون تومانی خود در نظر گرفته‌اند تا از این طریق تقاضای انباشته شده در قشر متوسط به پایین جامعه را تحریک کنند. به نظر می‌رسد با توجه به مثبت شدن رشد تولید خودرو در بهار امسال خودروسازان کشور در نظر دارند در حد سقف فعلی، تولید خود را نگه داشته و از تعداد آن نکاهند تا این رشد مثبت تا پایان امسال نیز حفظ شود.

[1395/04/19 11:00]